Wydawnictwo MAG pyta fanów :: Sprawdź komentowany news.

Tutaj możesz komentować pojawiające się w naszym serwisie literackim wiadomości

Moderatorzy: Vampdey, Tigana, Shadowmage, Achmed

Wydawnictwo MAG pyta fanów

Postautor: Kandor » ndz 12.11.2023 18:59

Ktoś może powiedzieć że ta wersja z UK jest "przesłodzona" czy "za dziecinna", ale ją właśnie wolę. Ta druga ma ładne pojedyncze grafiki ale jako kompozycja jakoś mi to się zlewa, poza tym, może to tylko kwestia kopii zaprezentowanej na tej stronie, ale jakoś to mi się wydaje z lekka nieostre (pewnie gotowa książka na wydrukowanym egzemplarzu wygląda lepiej). Poza tym widać że jak zwykle Amerykanie bali się że ktoś nie weźmie serio książki z tą pierwszą okładką więc koniecznie musieli dać coś mroczniejszego, co nikomu niue skojarzy się z "bajkami dla dzieci". To u amerykańskich wydawców typowe" nie ma co ryzykować,toteż "philosopher's stone" staje się "magic stone". Tak poza tym to i tak na obu okładkach są grzybki i kwiatki i łodygi roślin, więc na jedno wychodzi, choć na tej pierwszej jest księga i klucz, więc o to jest bogastsza.
Kandor
Najemnik
Najemnik

Postautor: Sędzia » ndz 12.11.2023 19:10

o czym to?
Sędzia
Rycerz
Rycerz

Re: Wydawnictwo MAG pyta fanów

Postautor: Whoresbane » ndz 12.11.2023 19:12

Również wolę tą z Wielkiej Brytanii ale moje zdanie nie ma znaczenia. Nie jestem targetem tej książki
Obrazek
Awatar użytkownika
Whoresbane
Lord
Lord

Postautor: Janusz S. » ndz 12.11.2023 20:09

Nie jesteś? Ponoć to nie dla dzieci.
Awatar użytkownika
Janusz S.
Monarcha
Monarcha

Postautor: Whoresbane » ndz 12.11.2023 21:51

A curmudgeonly professor journeys to a small town in the far north to study faerie folklore and discovers dark fae magic, friendship, and love, in this heartwarming and enchanting fantasy.
Cambridge professor Emily Wilde is good at many things: She is the foremost expert on the study of faeries. She is a genius scholar and a meticulous researcher who is writing the world’s first encyclopaedia of faerie lore. But Emily Wilde is not good at people. She could never make small talk at a party—or even get invited to one. And she prefers the company of her books, her dog, Shadow, and the Fair Folk to other people.
So when she arrives in the hardscrabble village of Hrafnsvik, Emily has no intention of befriending the gruff townsfolk. Nor does she care to spend time with another new arrival: her dashing and insufferably handsome academic rival Wendell Bambleby, who manages to charm the townsfolk, get in the middle of Emily’s research, and utterly confound and frustrate her.
But as Emily gets closer and closer to uncovering the secrets of the Hidden Ones—the most elusive of all faeries—lurking in the shadowy forest outside the town, she also finds herself on the trail of another mystery: Who is Wendell Bambleby, and what does he really want? To find the answer, she’ll have to unlock the greatest mystery of all—her own heart.

Romans fantasy. Zdecydowanie nie jestem targetem
Obrazek
Awatar użytkownika
Whoresbane
Lord
Lord

Postautor: Cerber108 » ndz 12.11.2023 23:28

Whoresbane pisze:Romans fantasy.

To można stwierdzić choćby po demografii w sekcji komentarzy.
Awatar użytkownika
Cerber108
Rycerz
Rycerz

Wróć do Komentarze i opinie