NAST.pl
 
Komiks
  Facebook
Facebook
 
Forum

  RSS RSS

 Strona główna     Zapowiedzi     Recenzje     Imprezy     Konkursy     Wywiady     Patronaty     Archiwum newsów     Artykuły i relacje     Biblioteka     Fragmenty     Galerie     Opowiadania     Redakcja     Zaprzyjaźnione strony   

Zaloguj się tutaj! | Rejestruj

Patronat

Lawrence, Mark - "Święta siostra"

Corey, James S.A. - "Gry Nemezis"

Ukazały się

Gwynne, John - "Zgliszcza"


 Bardugo, Leigh - "Oblężenie i nawałnica"

 Przechrzta, Adam - "Gambit Wielopolskiego" (Fabryka Słów)

 King, Stephen - "To" (druga okładka filmowa)

 Jensen, Danielle L. - "Mroczne wybrzeża"

 Zahn, Timothy - "Ostatni rozkaz"

 Sanderson, Brandon - "Legion. Kłamstwa patrzącego"

 Johnson, Daisy - "Pod powierzchnią"

Imprezy

Copernicon 2019
Od: 2019-09-13
Do: 2019-09-15

Linki

Przybyłek, Marcin - "Gamedec. Granica rzeczywistości"

Wydawnictwo: SuperNOWA
Cykl: Gamedec
Data wydania: 2004
ISBN: 83-7054-165-8
Liczba stron: 364
Tom cyklu: 1

Bliżej...
Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców...
Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy.
Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw.
GAMEDEC.

Świat gier dzieli od rzeczywistości bardzo cienka granica.
Torkil Aymore, GAMEDEC, przekroczył ją wiele razy.

Każdy szczegół ma znaczenie.
Więc rozejrzyj się dookoła.
Masz pewność, że znajdujesz się w realium?

Wejdź w sieć. Nie bój się.
Jeśli pojawi się problem, pomoże ci GAMEDEC.


Obiekt jest częścią serii
Gamedec
Zobacz całą serię



Teksty powiązane:

Recenzja:
Przybyłek, Marcin - "Gamedec. Granica rzeczywistości", autor: Beata Kajtanowska

Fragment:
Przybyłek, Marcin - "Gamedec. Granica rzeczywistości"

Komentarze

Sortuj: od najstarszego | od najnowszego

cordiale - 17:34 26-11-2014
Gamedec: Granica Rzeczywistości” to pozycja warta uwagi każdego miłośnika fantastyki. Oprócz dużej dawki dobrej zabawy skłania nas do refleksji nad tym, czy postęp technologiczny nie spowoduje, że zatracimy gdzieś nasze człowieczeństwo. Niech „Fabryka Słów” żałuje, że zrezygnowała z naprawdę dobrej serii i aktualnie stawia praktycznie tylko i wyłącznie na książki o tematyce „post-apo”. Myślę, że prędzej czy później książka ta dostanie swoją drugą szansę. Trzymam kciuki.

[recenzja na moim blogu:
http://zapomnianypokoj.blogspot.com/2014/11/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

zapraszam :) ]

Komentuj


Artykuły

Nie tylko Netflix animuje króliki, czyli „Wodnikowe Wzgórze” przez dekady


 Gra o tron subiektywnym okiem (s08e06)

 Gra o tron subiektywnym okiem (s08e05)

 Gra o tron subiektywnym okiem (s08e04)

 Gra o tron subiektywnym okiem (s08e03)

Recenzje

Podlewski, Marcin - "Księga Zepsucia. Tom 1"


 Sullivan, Michael J. - "Zniknięcie córki Wintera"

 Vonnegut, Kurt - "Syreny z Tytana"

 Ziębiński, Robert - "Stephen King. Instrukcja obsługi"

 Dukaj, Jacek - "Po piśmie"

 Banks, Iain M. - "Wspomnij Phlebasa"

 Sullivan, Michael J. - "Śmierć Dulgath"

 Wójtowicz, Milena - "Vice versa"

Fragmenty

 Karnicka, Anna - "Paradoks Marionetki: Sprawa Marionetkarza"

 Ruocchio, Christopher - "Imperium ciszy"

 Jensen, Danielle L. - "Mroczne wybrzeża"

 Eames, Nicholas - "Krwawa Róża"

 Wójtowicz, Milena - "Vice versa"

 Christopher, Adam - "Ciemność nad miastem"

 Warren, Ed i Lorraine & Chase, Robert David - "Nawiedzenia. Historie prawdziwe"

 Guzek, Marcin A. - "Szare Płaszcze: Rubież"

Projekt i realizacja:sismedia.eu       Reklama     © 2004-2019 nast.pl     RSS      RSS