NeverWinter Knights 2

Dyskusje związane z grami komputerowymi ze wskazaniem na gatunki RPG-podobne.

Moderatorzy: Wotan, Azirafal

NeverWinter Knights 2

Postautor: Shade » czw 08.02.2007 21:21

kogo jeszcze zawiodła ta gra niech podniesie ręke do góry i naciśnie przycisk :evil:

A nie "nights"?
Admin
Obrazek
Awatar użytkownika
Shade
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 17
Rejestracja: czw 16.03.2006 0:00
Lokalizacja: Czarna Twierdza

Postautor: RaF » czw 08.02.2007 21:31

Primo: początek tematu dość stronniczy.
Secundo: nie można by o tym dyskutować w istniejącym (a przez ciebie i tak założonym) temacie o NWN?
Tertio: nie 'NeverWinter Knights' tylko 'Neverwinter Nights' :P
Quadro: mnie zawiodła tak, że zobaczyłem na pudełku wymagania i uznałem, że to jednak nie mój poziom...
"Diese nadmierne sformalizowanie starożytnego prawa zeigt Jurisprudenz jako rzecz tego samego rodzaju, als d. religiösen Formalitäten z B. Auguris etc. od. d. Hokus Pokus des znachorów der savages" -- Karol Marks
Awatar użytkownika
RaF
Katedralny Malkontent
 
Posty: 3498
Rejestracja: pt 04.10.2002 22:24
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Shade » pt 09.02.2007 8:19

tamten temat był o pierwszej części która był o nie bol lepsza z trzech powodów (pomijając wymagania sprzętowe)
- fabuła trzymała się kupy
- grało się samemu a jeśli już się miało jakąkolwiek kompanie to miała ona jakiekolwiek SI
- nie tak łatwo zostawało się nieśmiertelnym pogromca wszytkiego co żyje (lub nie też nie...)
Obrazek
Awatar użytkownika
Shade
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 17
Rejestracja: czw 16.03.2006 0:00
Lokalizacja: Czarna Twierdza

Postautor: RaF » pt 09.02.2007 21:49

W jedynce fabuła trzymała się kupy? Strach pomyśleć, jak jest w dwójce :)
"Diese nadmierne sformalizowanie starożytnego prawa zeigt Jurisprudenz jako rzecz tego samego rodzaju, als d. religiösen Formalitäten z B. Auguris etc. od. d. Hokus Pokus des znachorów der savages" -- Karol Marks
Awatar użytkownika
RaF
Katedralny Malkontent
 
Posty: 3498
Rejestracja: pt 04.10.2002 22:24
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Shade » sob 10.02.2007 0:06

to co tam nawymyślali chociaż było do pewnego stopnia logiczne zaraz -> wojna z luskan -> moraga itp
a tutaj ? nie będe zdradzał tego co tu zachodzi ale ide from zero to hero została tu powaznie nadużyta w bardzo amerykańskim stylu... bardzo a szopka z rodziną głównego bohatera jakiej rasy czy płci by nie był/a do końca przemyślana albo hmmm wcale, co dalej my personal favorite to granie półdemonem albo drowem ludzie wogóle nie zwracają na to uwagi... WOGÓLE !! to jest mometami wręcz śmieszne kiedy jakiśtam wieśniak powiedział mi że moja rasa zawsze była dobrze postrzegana a byłem drowicką kapłanką Llolth i właśnie dokańczałem wycicnanie mu rodziny... interakcja jest czasem powalająca. Ale to już pomińmy sama rozgrywka jest monotonna nic nie robisz albo coś nosisz po pustych lokacjach albo kasujesz co popadnie... drużyna czasem zostaje w połowie lokacji stojąc i patrząc się w niewiadomo co czasem zaczyną ją dialog w środku bitwy a kiedy rozmawiamy niestety nie możemy wydawac rozkaów takich jak atak czy ucieczka... choć zasadniczo raz chyba w całej rozgrywce musiałem się przegrupować a nie mam się za hardkorowca...
TO JEST POPROSTU STRASZNE CZEKAŁEM NA TĄ GRĘ PRAWIE 2 LATA A ONI JAK ZWYKLE SPRATOLILI SPRAWĘ :(
Obrazek
Awatar użytkownika
Shade
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 17
Rejestracja: czw 16.03.2006 0:00
Lokalizacja: Czarna Twierdza

Postautor: Wotan » sob 10.02.2007 12:14

neverwinter jedynka byla nudna jak flaki z olejem, dopiero dodatki jak np hordes of the underdark byly calkiem udane. W dwojke pograc mi nie przyjdzie szybko bo obecnie nie moge sprostac wymaganiom prawie zadnej gry na pc ;-) - a na konsole raczej sie nie ukaze.

w kazdym razie sila neverwintera byl zawsze multiplayer i edytor swiata, dzieki temu powstalo mnostwo ciekawych scenariuszy napisanych przez graczy - no i mozliwe ze tak tez jest w tym przypadku.

Szkoda tylko ze ta sama firma ktora zrobila baldurs gate 2 ktory wciagal na dluuugie godziny, przy neverwinter tak sprartolila scenariusz...
http://www.allsecrets.co.uk
moj film...
http://www.well-known-artist.com
Moja nowa odkurzona www, zapraszam!
http://www.vimeo.com/1271372 - moj showreel
Wotan
Pretorianin
Pretorianin
 
Posty: 1160
Rejestracja: pt 04.10.2002 23:52
Lokalizacja: Varsovia

Postautor: Shade » ndz 11.02.2007 0:05

niestety... to tylko amerykanie racja multi działa ładnie, ale edytor nie do końca :/ znaczy już są dosyć ciekawe scenarjusze jednak nadal nie można edytowac klas... ale jak połowa w konsekwęcji daje albo nieśmiertelność albo prawie nieograniczoną moc no to cóż... na multi natomiast jest ciekawie jak spotka się dwuch berserkerów :P (bo nieśmiertelne sa chłopakai na czas szału a to nie do końca miałało tak wyglądać :P ale co tam) to cóż to jest śmieszne jak zadają sobie cięcia po 200 ci co mocniejsi nawet po 700 dmg i stoją... a pada ten co pierwszy wpadł w szał...
Obrazek
Awatar użytkownika
Shade
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 17
Rejestracja: czw 16.03.2006 0:00
Lokalizacja: Czarna Twierdza

Postautor: Wolf » śr 02.05.2007 21:23

Po kolei.

Neverwinter Nights 2 - gra o wymaganiach nielichych. Szkoda tylko, że fabułę ma tak mało wciągającą. Przeszedłem ją niemal do końca - niemal... Zabrakło mi po prostu cierpliwości. A chciałbym zauważyć, że mam na koncie ukończone "wielkie" tytuły: BG, BG II z dodatkiem, IWD, IWD II, NWN I + oba dodatki... Tutaj wymiękłem.

Jeśli chodzi o samą rozrywkę... Rany. To jest FR! Czary wskrzeszenia systemowo istnieją! Ale nie... Drużyna jest nieśmiertelna. No... <plask>. Po prostu. Toż to odbiera całą przyjemność. Pamiętam do dziś, jak w IWD II modliłem się niemal: "oby nie zabili kapłanki, oby nie ją - resztę mogą, wskrzeszę jakoś, ale będzie dobrze". A tutaj? Rozwiązanie ściągnięte żywcem z KOTOR. Dobra, tam, to może i ma uzasadnienie, nawet Jedi nie potrafili wskrzeszać. Ale w Faerunie?

No bez jaj.

Szkoda tylko ze ta sama firma ktora zrobila baldurs gate 2 ktory wciagal na dluuugie godziny, przy neverwinter tak sprartolila scenariusz...


E... Tego... O ile pamiętam, to za BG II odpowiadało Black Isle. NWN II to już dzieło Obsidian. Black Isle przewija się tylko w czołówce... Zresztą trudno byłoby im cokolwiek zdziałać, bo od 2003 Black Isle nie wydaje gier na PC. Co prawda spora część jej pracowników przeszła właśnie do Obsidiana, ale - jak widać - za korzystne toto dla gier nie było.

Podsumowując...

Kupcie sobie panowie "Kingmakera" do NWN I... I wymagania znośne i grać się da. :)
==Darksong Knight in service of the Lady Silverhair, Eilistraee==
Awatar użytkownika
Wolf
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 3
Rejestracja: pn 22.03.2004 8:22
Lokalizacja: SCVN-2812 USS Saratoga - 127th squadron

Postautor: Shade » śr 02.05.2007 23:03

Wolf pisze: Dobra, tam, to może i ma uzasadnienie, nawet Jedi nie potrafili wskrzeszać.


No nie do końca ale to nie temat o SW ;)) a dlaczego w FR no cóż Uniwersum SW jest generalnie nieskończone więc może zawierać w sobie FR (pokrętna logika prawda ? :P)
Obrazek
Awatar użytkownika
Shade
Pustelnik
Pustelnik
 
Posty: 17
Rejestracja: czw 16.03.2006 0:00
Lokalizacja: Czarna Twierdza


Wróć do Gry komputerowe (w tym cRPG)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości